PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=107660}

Głową w mur

Gegen die Wand
7,8 14 126
ocen
7,8 10 1 14126
7,5 12
ocen krytyków
Głową w mur
powrót do forum filmu Głową w mur

Raczej trudno obok filmu przejść obojętnie. Szaleństwo napiera z ekranu. Przez co - przyciąga uwagę. Obok szaleństwa są tam jakieś ludzkie dramaty (które jednak nijak nie poruszają bo bohaterowie starannie i sumiennie sobie na nie zapracowują).

Porządnie zrobiony film (aktorzy dają rade). Moim zdaniem "zepsuta" scena jest tylko jedna - bójka w stambule.

Niestety niezbyt podobała mi się końcówka filmu.
Poza solidnością wykonania i intrygowania szaleństwem - niezbyt wiele ma ten film do zaoferowania.
Najciekawszy morał i myśl jaką udało mi się z filmu wyciągnąć - zawarłem w tytule tematu.
Jest wzięcie pod lupę tureckich jakiś społeczności? Może. Nie wiem, nie znam się - to Turków sprawa, nie moja.

Ocena? 6-/10

PS
Niektórzy ludzie zdecydowanie nie powinni wstępować w związek małżeński :)

addam23

Ale proszę Pana przecież oni się kochali.

ocenił(a) film na 5
magda_lena_

Nie rozumiem do czego pijesz.

addam23

do tego PS.
właściwie nie podzielam do końca Twojej opinii o tym, że ten film jedynie intryguje szaleństwem oraz o morale jaki z tego wypływa. Jak przypuszczam chodzi o to, że nie łatwo wyobrazić sobie siebie w sytuacjach jakie przytrafiają się bohaterom filmu z racji ich po***ania;), natomiast moim zdaniem celem tego filmu i w sumie żadnych filmów nie jest ukazywanie scen które BEZPOŚREDNIO odnoszą się do rzeczywistości.

ocenił(a) film na 5
magda_lena_

1. Zdecydowanie nie twierdze, że moje tytułowe "motto" jest czymś co reżyser w filmie chciał pokazać :) Jest raczej zgoła odwrotnie :) Ale ja jak na złość - często wyciągam z filmu wnioski na opak zamiarom ich twórców.

2. Tak. Ta kobieta zdecydowanie nie powinna wychodzić za mąż :) Jednego wpędziła do więzienia, od drugiego o włos by zwiała z dzieckiem.. Strach pomyśleć co z ewentualnym trzecim by się stało.